Poišči pomoč in informacije

NAZAJ Plačilo računa

Na večini Si.mobilovih prodajnih mest lahko račun brez provizije poravnate na samopostrežnih plačilnih avtomatih. Plačilo lahko opravite s plačilnimi karticami BA Maestro, Mastercard, Visa, Diners in Karanta.

Če s sabo nimate naloga UPN (položnice), enostavno vnesite svojo telefonsko številko. Na telefonski aparat v sporočilu SMS prejmete kodo za plačilo. V avtomat vstavite plačilno kartico in na ekranu izberite račun, ki ga želite poravnati.

Na blagajni Si.mobilovih centrov vam omogočamo poravnavo računa tudi z gotovino. Znesek obdelave vplačila znaša 0,70 EUR. Če želite obveznosti poravnati brez priloženega računa ali položnice, se obračuna 1,65 EUR, za naročnike eRačuna pa 0,70 EUR.

Seznam Si.mobilovih centrov:

CELJE: center Si.mobil Celje;
KOPER: center Si.mobil Koper;
KRANJ: center Si.mobil Kranj; Prodajno mesto Mercator Kranj;
LJUBLJANA: center Si.mobil Ljubljana BTC, center Si.mobil Ljubljana Center, prodajno mesto Mercator Šiška;
MARIBOR: center Si.mobil Maribor, center Si.mobil Maribor v E.Leclercu;
MURSKA SOBOTA: center Si.mobil Murska Sobota;
NOVA GORICA: prodajno mesto Mercator Nova Gorica;
NOVO MESTO: center Si.mobil Novo mesto;
VELENJE: center Si.mobil Velenje.

Seznam Si.mobilovih prodajnih mest z avtomati:

AJDOVŠČINA: VERAI;
BREŽICE: Tehnoshop;
CELJE: Maksi.mobil;
ČRNOMELJ: Elcom, d. o. o.;
DOMŽALE: Si.mobil Domžale Live Mobil, Twin telekomunikacije;
IZOLA: Si.mobil Izola Olium, d. o. o.;
JESENICE: Alpetel trgovina, E JIMM, d. o. o.;
KAMNIK: Si.mobil Kamnik, Hočevar Damjan, s. p.;
KOPER: Olium, d. o. o., PE Koper;
KRŠKO: Trgovina ENTER;
LENART: Halo Center Lenart;
LENDAVA: Nagma;
LJUBLJANA: Ažur Mobil 2, Hočevar trade, Čuk mobil, Alive mobil, Si.mobil Koseze Eltus plus, d. o. o.;
MARIBOR: Handy shop II, Si.mobil Europark Povezava, d. o. o.;
MURSKA SOBOTA: Si.mobil NC MaximuS Fontrade, d. o. o.;
NOVA GORICA: Halo center Nova Gorica;
POSTOJNA: Si.mobil Postojna Nagode Goranka, s. p.;
PREVALJE: Kwon Computers;
RADOVLJICA: Vo-Vo Radovljica ;
ROGAŠKA SLATINA: Aries trade;
ŠKOFJA LOKA: Aliansa, d. o. o., PE Pridom, d. o. o.;
SLOVENJ GRADEC: Elmaks;
TRŽIČ: Halo trgovinica.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Fotografirano ali skenirano potrdilo o plačilu lahko pošljete na elektronski naslov izterjave@simobil.si ali prek faksa na številko 040 940 854.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa lahko vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali na elektronskem naslovu izterjave@simobil.si.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Brez položnice (univerzalnega plačilnega naloga UPN) lahko račun poravnate:

• na portalu Moj Si.mobil s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa, Maestro in American Express. Uporabniki NLB Klika lahko račun enostavno prenesete v vašo spletno banko,

• na samopostrežnih plačilnih avtomatih na Si.mobilovih prodajnih mestih,

• z gotovino na blagajni Si.mobilovih centrov,

• z izpolnitvijo univerzalnega plačilnega naloga UPN (položnice) v svoji spletni banki, na bančnem okencu oz. drugih mestih, kjer je omogočeno plačilo položnic.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Račun lahko poravnate na naslednje načine:

prek hitrega plačila s karticami Visa, MasterCard, Activa, Maestro in American Expres ali prenosom računa v NLB Klik. Hitro plačilo je na voljo naročnikom eRačuna,

• na portalu Moj Si.mobil s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa, Maestro in American Express. Omogočena je tudi neposredna preusmeritev v NLB Klik,

• na samopostrežnih plačilnih avtomatih v Si.mobilovih prodajnih mestih,

• z gotovino na blagajni Si.mobilovih centrov,

• z direktno obremenitvijo,

• v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Znesek odprtih zapadlih obveznosti na dan izdaje računa je naveden na računu.

Zasebni uporabniki lahko informacije o odprtih računih pridobite:

• s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443. Sporočilo SMS se obračuna po veljavnem ceniku vašega naročniškega paketa. Storitev deluje, če je vaša številka aktivna;
• na portalu Moj Si.mobil;
• na številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40;
• na Si.mobilovih prodajnih mestih.

Poslovni uporabniki lahko informacijo o odprtih računih pridobite:

• na portalu Moj Si.mobil;
• pri svojem skrbniku;
• na elektronskem naslovu info.poslovni@simobil.si.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Pri izpolnjevanju obrazca UPN (položnice) si lahko pomagate s slikovnim prikazom na naslednji povezavi. Bodite pozorni, da pravilno navedete podatke o plačniku in sklicni številki (referenci) računa, saj bo plačilo le tako pravilno zavedeno.

- BIC banke prejemnika = BACXSI22.
- Koda namena = OTLC.
- Pred referenco oz. številko računa je potrebno dodati SI12. Sklic za plačilo, tj. referenca, je enaka številki računa.
- Številka Si.mobilovega transakcijskega računa je SI56 2900 0015 9800 373.

Podatke, ki jih potrebujete za plačilo, lahko pridobite:

• zasebni uporabniki s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443,
• na portalu Moj Si.mobil,
• s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Pri plačilu iz tujine navedite podatke:

• banka: UniCredit Banka Slovenija, d. d., Ljubljana, Šmartinska c. 140, SI-1000 Ljubljana,
• IBAN: SI56 2900 0005 9800 357,
• SWIFT: BACXSI22,
• identifikacijska številka: SI60595256.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Plačilo izvedeno s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom se poknjiži v dveh delovnih dneh po 14. uri, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca).

Plačila, ki so izvedena na portalu Moj Si.mobil s plačilno kartico, prek avtomatov in na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjižijo takoj.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij

Ob izklopu telefonske številke (blokade izhodnih storitev) zaradi neplačila oz. nepravočasnega plačila obveznosti vam priporočamo, da račune poravnate še isti ali pa vsaj naslednji dan. Tako se izognete stroškom začasnega izklopa. Bodite pozorni in poravnajte vse odprte oz. že zapadle račune.

Takojšen vklop številke si zagotovite s plačilom vseh zapadlih računov na Si.mobilovih samopostrežnih plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v Si.mobilovih prodajnih centrih. Tako je račun vknjižen takoj.

Če boste račun oziroma račune poravnali drugače, predlagamo, da pošljete potrdila o plačilu na elektronski naslov izterjave@simobil.si ali na številko faksa 040 940 854. Da bo telefonska številka ponovno vklopljena še isti dan, je potrebno potrdilo posredovati ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako vam lahko pomagamo?

Več Skrij