Pomoč in informacije

Nazaj Plačilo računa

Mesečne račune za opravljene storitve lahko plačate na naslednje načine:

  • eRačun: preko povezave v elektronskem sporočilu
  • Moj Si.mobil: na portalu Moj Si.mobil lahko račune plačate s kreditno kartico (Visa, Mastercard).
  • Si.mobilova prodajna mesta (ne pri pooblaščenih prodajalcih)
  • Banka
  • Pošta
  • Direktna obremenitev: s plačilom prek neposredne obremenitve svojega osebnega računa boste zmanjšali stroške plačevanja položnic in prihranili čas.

Datum direktne obremenitve lahko prilagodite glede na datum izdaje računa. Zasebni uporabniki lahko izbirate med 06., 13., 20. in 27. dnem v mesecu, vaš TRR bo obremenjen 10 dni od datuma izdaje računa. Poslovni uporabniki lahko izbirate med 01., 06., 13., 20. in 27. dnem v mesecu, vaš TRR pa bo obremenjen 30 dni od datuma izdaje računa.

Vsi, ki se boste prvič odločili za plačilo računa (položnice) prek direktne obremenitve, boste v naslednjih treh mesecih prihranili kar 6 EUR, in sicer vsak mesec po 2 EUR. 
Plačilo prek direktne obremenitve je uspešno aktivirano, ko skupaj z računom prejmete prečrtano položnico za plačilo.

Zahtevo za vklop direktne bremenitev lahko podate na katerem koli izmed Si.mobilovih prodajnih mest


Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:

Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.


Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

Za možnost odloga plačila ali obročnega plačila dolga lahko vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali na elektronskem naslovu izterjave@simobil.si.

Če ste tiskani račun založili, lahko:

  • znesek računa in vse podatke, ki jih potrebujete za plačilo, preverite na portalu Moj Si.mobil, na katerem lahko plačilo tudi izvedete;
  • pokličete na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, prek katere vam bodo posredovali želene informacije.

Sklic za plačilo je enak številki računa oz. referenci, ki jo prepišete s položnice. Številka našega računa TRR, odprtega pri UniCredit Banki, Slovenija, je 2900 0015 9800 373.


Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij
Potrdilo o plačilu lahko pošljete na elektronski naslov izterjave@simobil.si ali prek faksa na številko 01 544 91 50.

Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

V primeru izklopa naročniške številke (blokade nekaterih izhodnih storitev) zaradi neplačila oz. nepravočasnega plačila obveznosti vam priporočamo, da se izognete stroškom začasnega izklopa v znesku 20,34 EUR z DDV in račune poravnate še isti ali naslednji dan. Pri tem bodite pozorni, da plačate vse odprte že zapadle račune.

Po plačilu računov pošljete potrdila o plačilu računov na elektronski naslov izterjave@simobil.si ali prek faksa na št. 015 44 91 50. Če boste poslali potrdila na delovni dan najpozneje do 17.30, bomo vašo naročniško številko ponovno vklopili še isti dan. Oddelek za izterjave izvaja vklope številk med delovniki med 8.00 in 18.00.


Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

Informacijo o odprtih računih lahko pridobite:

  • na Si.mobilovih prodajnih mestih;
  • prek portala Moj Si.mobil;
  • fizični naročniki lahko prek sporočila SMS pošljete ključno besedo RACUN na številko 9443. Sporočilo SMS se zaračuna po veljavnem ceniku vašega naročniškega paketa (storitev deluje samo v primeru, da je vaša številka aktivna);
  • na številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

Znesek odprtih zapadlih obveznosti na dan izdaje računa je naveden na računu.

Zasebni uporabniki lahko informacije o odprtih računih pridobite:

  • s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443. Sporočilo SMS se obračuna po veljavnem ceniku vašega naročniškega paketa. Storitev deluje, če je vaša številka aktivna;
  • na elektronskem naslovu info@simobil.si;
  • na portalu Moj Si.mobil;
  • na številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40;
  • na Si.mobilovih prodajnih mestih.

Poslovni uporabniki lahko informacijo o odprtih računih pridobite:


Vam je odgovor pomagal?DA  NE
Več Skrij

Obvestila in novosti

Sprememba Posebnih pogojev storitve Hangar Mapa

Uporabnike obveščamo, da bodo z dnem 9. 10. 2014 v veljavo stopili novi Posebni pogoji storitve Hangar Mapa.

Pomoč v družbenih medijih

Podpora uporabnikom, novosti iz sveta mobilne telefonije in nasveti. Pridruži se nam. 

Kontakti

Imate vprašanje, potrebujete pomoč? Pišite nam ali nas obiščite, z veseljem vam bomo pomagali.


Imenik naročnikov

Iskanje po seznamu Si.mobilovih telefonskih številk.