Moj Si.mobil
Registrirajte se!

Z uporabo portala lahko pričnete takoj po brezplačni registraciji.

-

Hitre spremembe in opravila

  • zamenjava naročniškega paketa
  • spremembe osebnih podatkov
  • polnjenje SIMPL računov zase in za svoje bližnje
Hitre spremembe in opravila

Plačevanje in arhiv računov

  • enostavno plačilo računov s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali preko spletnega bančništva Klik NLB
  • arhiv za 12 mesecev nazaj
30 dodatnih nagrad

Nadzor nad porabo

  • števec porabljenih minut, prenešenih podatkov ter
    poslanih SMS in MMS sporočil
  • pregled nad mobilnimi plačili
  • enostavna analiza porabe v tekočem in preteklih obdobjih
Nadzor nad porabo

Vklop in izklop dodatnih storitev

  • blokade (npr. za komercialna sporočila)
  • podatkovne opcije
  • storitve za tujino (npr. mednarodna sporočila)
Vklop in izklop dodatnih storitev
Registrirajte se!

Z uporabo portala lahko pričnete takoj po brezplačni registraciji.

-


Pomoč pri uporabi portala Moj Si.mobil

Kaj storiti v primeru pozabljenega gesla?

Če ste pozabili uporabniško ime in geslo, si lahko pomagate na strani za pozabljeno geslo. Pred prvo uporabo portala Moj Si.mobil se je potrebno registrirati.

Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?

V kolikor imate še vedno težave s prijavo ali registracijo, se lahko za pomoč obrnete na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.



Za vstop v portal Moj Si.mobil kliknite na povezavo: Moj Si.mobil.

47