Poišči pomoč in informacije

Kartico SIM lahko zamenjate na katerem koli Si.mobilovem prodajnem mestu:

  • Naročniki potrebujete za identifikacijo veljaven osebni dokument.
  • Uporabniki predplačniškega paketa na prodajnem mestu predložite certifikat SIMPL (PUK številka) ali obstoječo kartico SIM in svojo telefonsko številko.
  • Če ste poslovni uporabnik, lahko menjavo kartice SIM uredite s pomočjo svojega skrbnika oz. z obiskom zakonitega zastopnika vašega podjetja na Si.mobilovem prodajnem mestu.

Strošek za zamenjavo kartice SIM je 11,99 EUR. Obračunal se bo na naslednjem mesečnem računu po opravljeni menjavi.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Če uporabljate telefonski aparat ali napravo za mobilni internet, ki omogoča uporabo tehnologije LTE oz. 4G, potrebujete novejšo kartico USIM, ki je v naši ponudbi nadomestila starejšo kartico SIM. Kartice USIM so vam na voljo na vseh Si.mobilovih prodajnih mestih v vseh velikostih (običajna oz. mini-, mikro- ali nanoSIM).

Za višjo hitrost LTE omrežja priporočamo vklop opcije Višja hitrost LTE (ni brezplačna), ki si jo prav tako lahko aktivirate na prodajnih mestih Si.mobila ali s klicem na 040 40 40 40.

Ali kartica, ki jo uporabljate sedaj, sodi med starejše SIM ali novejše USIM, lahko preverite na prodajnem mestu, telefonski številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in po elektronski pošti na naslovu info@simobil.si.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Ne, zaradi zamenjave kartice SIM vam ni potrebno spremeniti telefonske številke.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Če se boste za menjavo kartice SIM oglasili na prodajnem mestu, boste novo kartico SIM lahko uporabljali čez 10 minut.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Menjavo kartice SIM lahko uporabniki storitve Dve kartici – ena številka opravite na katerem koli Si.mobilovem prodajnem mestu. Kartici lahko naročniki zamenjate ob predložitvi osebnega dokumenta.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Da, novi in obstoječi predplačniški uporabniki lahko ob nakupu predplačniškega paketa ali menjavi kartice SIM izbirate med karticami SIM oz. USIM v treh velikostih:

• običajna SIM (miniSIM),
• mikroSIM, manjše velikosti,
• nanoSIM, najmanjše velikosti.

Od julija 2015 so na voljo predplačniške GUSIM kartice, ki zajemajo vse tri velikosti in podpirajo povezovanje v omrežje LTE.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Novi in obstoječi naročniki lahko ob sklepanju naročniškega razmerja ali menjavi kartice SIM na vseh prodajnih mestih izbirate med karticami SIM oz. USIM v treh velikostih:

  • običajna SIM (miniSIM),
  • mikroSIM, manjše velikosti,
  • nanoSIM, najmanjše velikosti,
  • GUSIM kartica, ki zajema vse tri velikosti in primerno velikost kartice izberete sami.

Menjava kartice SIM se obračuna po veljavnem ceniku (Cenik storitev). 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij