Poišči pomoč in informacije

V vašo napravo se aplikacija Si.podpora namesti na dva načina:

  • Si.mobilov svetovalec iz službe za tehnično podporo vam pošlje neposredno povezavo do aplikacije prek elektronske pošte ali sporočila SMS, vi pa s klikom na povezavo namestite aplikacijo v napravo;
  • prek neposredne povezave, ki vam jo sporoči naš svetovalec in ki jo vnesete neposredno v spletni brskalnik naprave.

Po namestitvi aplikacije in po potrditvi, da se strinjate s Posebnimi pogoji storitve Si.podpora, se bo Si.mobilov svetovalec iz službe za tehnično podporo povezal v vašo napravo. Ob tem bo naprava od vas zahtevala, da vnesete odobritev za takšno povezovanje.

Po namestitvi aplikacije z vnosom varnostne kode PIN, ki jo boste prejeli od našega svetovalca, boste svetovalcu dovolili oddaljeni dostop do vaše naprave. Dogajanje v sami napravi lahko spremljate neposredno prek zaslona svoje naprave in prek klepetalnice komunicirate s svetovalcem. V vsakem trenutku lahko povezavo s svetovalcem prekinete.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Si.podpora je brezplačna aplikacija, s katero vam preko Si.mobilovega klicnega centra na daljavo pomagamo pri nastavitvah na vaši napravi, s katero uporabljate Si.mobilove storitve (mobilni telefoni, namizni računalniki, prenosni računalniki, tablični računalniki,...).

Storitev je na voljo za naročnike in predplačnike Si.mobila, AmisMobila, boba.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Povezovanje svetovalca v vašo napravo poteka po varnem spletnem protokolu HTTPS z 256 bitnim kodiranjem, kar pomeni najvarnejšo povezavo, ki je trenutno na voljo.

V vsakem trenutku lahko povezavo prekinete z izhodom iz brskalnika oziroma v aplikaciji izberete gumb PREKINI. Ob prekinitvi povezave prenehajo veljati vse pravice za dostop do vaše naprave in ponovna povezava ni mogoča brez vaše potrditve.

Nameščena aplikacija je še naprej na voljo v vaši napravi, vendar jo lahko odstranite. Če aplikacijo obdržite, potrebujete za povezovanje le vstopno kodo PIN, ki vam jo za vsako vašo zahtevo za pomoč posebej dodeli Si.mobilov svetovalec iz službe za tehnično podporo.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Si.podpora je za vse uporabnike Si.mobila brezplačna. Tudi prenos podatkov se med zagotavljanjem pomoči ne obračunava.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Si.podpora je namenjena vsem Si.mobilovim uporabnikom. Podprte naprave:

  • Android
  • Blackberry
  • Windows Mobile
  • Symbian
  • Windows
  • Macintosh iOS

Poleg namestitve aplikacije, je potreben tudi internetni dostop. Komunikacija med Si.mobilovim svetovalcem iz službe za tehnično podporo in vašo napravo poteka po internetni povezavi, zato je treba zagotoviti nemoteno internetno povezavo.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij